Søk i denne bloggen

6. feb. 2013

60 Spørsmål


Spørsmål, kopiert fra Hilde Christina/PurpleLadida
1. Hvor gammel er du om fem år?26. Jeg sluttet å bli eldre for to år siden
2. Hvem var du sammen med minst 2 timer i dag?
De samme jeg alltid henger med, kollegaene mine, Stian og pelsbarna.
3. Hvor høy er du?
176, 10 cm for lang spør du meg.
4. Hva var den siste filmen du så?"Believe" Som gikk på tv natt til søndag. Kvalitetsfilm ass, NOT!
5. Hvem ringte du sist?
Hm, sikkert Stian. Ettersom han er den eneste jeg ringer som regel. -telefonangst!
6. Hvem ringte deg sist?
Stian der også vil jeg tro. Mange venner, lol.
7. Hva sto i den siste sms’en du fikk?
"Fin meld på face :) "
8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?
Sms, alltid. 
9. Er dine foreldre gifte eller skilte?
Skilt. Men de har hver sin samboer gjennom mange år da..
10. Når så du mammaen din sist?
Fredag forrige uke. Hun hadde med skolebrød til meg på jobb!
11. Hvilken øyenfarge har du?
Blå.
12. Når våknet du i dag?
Først 02.30 da Tass prøvde å mase seg opp i senga. Deretter 5.30 og 6.00 når vi tobeinte sto opp.
13. Hva er din favorittjulesang?
Julealbumet til Michael Bublé, da kan jeg gaule med. Love it! 
14. Hva er ditt favorittsted?
Hytta i Hallingdal, der er det fred på jord.
15. Hvilket sted liker du minst?
Hmmmm.... Litt usikker.
16. Hvor tror du at du er om ti år?
Om ti år har jeg drømmejobben, evt driver for meg selv. Og har masse tid til å pusle rundt i drømmehuset, og ikke minst tid til hobby, lese bøker og mange hunder!
17. Hva skremte deg mest om natta som liten?
Støvsugere. Jepp. Og kjellertrappa.
18. Hva lo du hardt av sist?
Svenske Hollywoodfruer på tv i går. Det er hysterisk!
19. Hvor stor er sengen din?
Dobbeltseng, 180*200?
20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
MacBook Air, elsker den.
21. Sover du med eller uten klær?
Sover alltid med tskjorte/topp på. Ligger jeg naken får jeg ikke sove, da drømmer jeg alltid at det står folk og ser på meg. 
22. Hvor mange puter sover du med i senga?
Hmmm.. 5 eller 6. 
23. Hvor mange land har du bodd i?
Kun Norge
24. Hvor har du bodd?
Oslo og Lørenskog.
25. Liker du sko, sokker eller barbent?
Hater barbeint, med mindre det er på stranda. Foretrekker sko og sokker. På sommeren også.
26. Er du sosial?
Niks... 
27. Hva er din favorittis?
Min absolutte favoritt er sitronis, men det er sjeldent jeg får tak i det. :(
28. Hva er din favorittdessert?
Ååååhh, masse! Jeg er dessert-oman. Det meste av kaker, is og alt som er søtt. 
29. Liker du kinamat?
Ja! Vårruller er favoritten. :)
30. Liker du kaffe?
Jaaa, må ha i bøttevis  for å overleve dagen..
31. Hva drikker du til frokost?
Hmmm. Vann, eller kaffe. Evt te. Liker ikke juice og melk noe særlig.
32. Sover du på noen spesiell måte?
Som regel på siden med armen under hodet. 
33. Kan du spille poker?
Nei, ikke nå lenger. Men jeg kunne da jeg var liten. Haha.
34. Liker du å kose?
Ikke hvem som helst. Men med mannen eller pelsbarna så, ja!
35. Er du et avhengighetsmenneske?Tja, kommer litt an på. Jeg kan bli hekta på enkelte ting, da blir jeg manisk.
36. Kjenner du noen med samme bursdag som deg?Ja, samboeren til min venninne. :) Dessuten er det Hellas' nasjonaldag og bursdagen til Bela Bartok, for musikknerder.
37. Vil du ha barn?
Tja, Det svaret endrer seg fra dag til dag. Pr dags dato er ikke livet tomt uten.
38. Kan du noen andre språk enn norsk?
Ai spik inglish, and francais en peu. Har en viss forståelse for latin også faktisk.
39. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Ja, ble fraktet mellom to avdelinger på Ullevål en gang i tiden om jeg ikke husker helt feil. Var litt rusa. Haha.
Har sittet i politibil to ganger, om det er interessant.
40. Foretrekker du havet eller et basseng?
Ja takk begge deler. Evt ferskvann.
41. Hva bruker du helst penger på?
Helst på ting jeg har lyst på, ikke ting jeg MÅ kjøpe.
42. Eier du dyre smykker? 
Ja, har fått noen fine gaver opp gjennom åra. :)

43. Hva er ditt favorittprogram på tv?

For øyeblikket er det Nashville, Pretty Little Liars og Svenske Hollywoodfruer. Elsk!
44. Kan du rulle med tunga?
Ja.
45. Hvem er den morsomste personen du kjenner?
Stian kan få meg til å gråte av latter innimellom, ellers elsker jeg humoren til Douglas Adams og Monty Pythongjengen.
46. Sover du med kosedyr?
Nei, ikke nå lenger. Men hadde favorittbamsen i senga frem til vi flyttet sammen. Nå står den på kommoden med bamsen til Stian. Ikke og Kasper heter de. 
47. Hva har du som ringelyd?
En som fulgte med telefonen.
48. Har du klesplagg fra du var liten?Ikke jeg nei. Kanskje mamma har noen på lager?
49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
En tapedispenser. Veldig spennende.
50. Flørter du mye?
Bare når jeg drikker. Oooops..
51. Kan du bytte olje på bilen?
Nei, har pr dags dato ikke bil heller.
52. Har du fått en fartsbot noen gang?
Niks, men har fått en parkeringsbot en gang.
53. Hva var den forrige boken du leste?Fifty Shades of Grey, nå leser jeg Wolf Hall.
54. Leser du avisen?
Bare på nett. 
55. Abonnerer du på noen blader?
Niks. Men får nyhetsbrev i posten fra Dyrevernalliansen, WWF og Dyrebeskyttelsen.
56. Danser du i bilen?
Nope. Men jeg danser hjemme hvor ingen kan se meg.
57. Hvilken radiostasjon hørte du på sist?
Nrk P3 og P1.
58. Hva var det siste du skrev ned på et papir?7,2,1,1
59. Når var du i kirken sist?
Juletrefest 4 januar.
60. Er du lykkelig?
Ikke 100% for øyeblikket, men er på vei dit.



Ingen kommentarer: