Søk i denne bloggen

11. feb. 2013

Søstergave

Innimellom trenger søstre gaver, og da jeg surfet rundt inne på Etsy fant jeg disse nydelige armbåndene.
De er laget i aluminium, og er håndstampet med tekst.
På min søsters armbånd står det: "Sisters are Gods way of making sure we never walk alone"

Min søte niese på 10 skulle oversette det, og da ble oversettelsen som følger: "Søstre er Guds måte å lage dårlig stemning på. "  Haha, ganske treffende spør du meg!

Det andre armbåndet er til meg, og har et sitat fra en av mine favorittbøker -Wuthering Heights.
"Whatever our souls are made of, his and mine are the same."

Jeg elsker slike armbånd, og det spørs nok om ikke jeg må bestille flere liknende seinere.
Prisen på disse var 150,- pr stk (obs, toll kommer i tillegg ved bestilling av flere samtidig)









1 kommentar:

Princess Helpdesk sa...

Tusen takk for kjempefint armbånd! Ble veldig veldig glad for det. Og for en timing.. Perfekt! Glad i deg<3