Søk i denne bloggen

20. okt. 2011

Bokanmeldelse "The Survival of the Soul"

Jeg må først presisere at jeg er en stor fan av Lisa Williams, og tviler ikke et sekund på at hun er meget begavet innenfor det hun driver med..
Jeg var derfor også veldig spent på denne boka, som tar for seg hva som skjer med sjelen etter at vi dør.

Men jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt skuffa. Temaet er veldig interessant, og svarer på en del spørsmål ang. hva som skjer etter vi dør men jeg må si at språket er dårlig, ting blir gjentatt i det evinnelige, og det er rett og slett mye bla bla bla...
Og jeg synes det ble litt merkelig, når boka føles som den er adressert til meg som om jeg er nylig avdød. Noe jeg,såvidt det er meg bekjent, ikke er.
Jeg er inneforstått med at mange folk der ute har særdeles tungt for det, men det er kjedelig å få ting forklart på tjue forskjellige måter når man forsto det første gangen.

Jeg har lest ca halvparten, men nå måtte jeg legge den fra meg. Dette er noe jeg gjør ytterst sjelden, men jeg orket ikke mer. Så vi får se om jeg leser den ferdig seinere. Det ble litt for kjedelig rett og slett. Dessverre..

Rappet fra Amazon.com




Ingen kommentarer: