Søk i denne bloggen

12. okt. 2011

Filmkveld

I går mottok jeg mine to første dvder fra LOVEFiLM, må si de kom fort!
Jeg hadde benket meg til for å se på Music&Lyrics, siden Stian ikke var hjemme, men dessverre klarte ikke spilleren å lese av cd-plata. Mulig det var pga det var en HDfilm, eller så var den ødelagt.


Men da Stian kom hjem, så vi den andre filmen i stedet, nemlig Sucker Punch. Og jeg må si jeg ble positivt overrasket! En eventyr-actionfilm, ala Sin City. Den var bra, og en sånn film man absolutt kan se flere ganger. Det var lagt STOR vekt på det visuelle, musikken, små detaljer etc. Sånt som jeg liker. :)
Hovedpersonen er hun jenta fra Lemony Snicket filmen, absolutt en å følge med på..

Stjålet fra Google


Vi leverte filmene i postkassa i går, så nå er det bare å vente på de neste. Genialt konsept!

Stjålet fra Google
Hvordan filmer liker du å se?

Ingen kommentarer: