Søk i denne bloggen

14. okt. 2011

Rydderaptus

Stua vår har vært et salig kaos frem til nå. Vi har ikke hatt noe sted å gjøre av alle dvdene våre, så de har blitt stablet i hjørnet bak sofaen.. Der har de falt ut, og samlet seg i en stor haug... I dag fikk jeg plutselig ånden over meg, og fikk ryddet opp.. Fikk stablet mesteparten av det inn i tvbenken, digg!
Jeg kjenner jeg får litt mer sjelefred når ting er ryddig og organisert... Jeg skal til og med innrømme at noe av det beste jeg vet er faktisk å organisere ting... Hehe....   Hvis du finner meg i en haug med bøker/cder etc. som skal sorteres og organiseres, så finner du en lykkelig Marit... :)  Gikk på med godt mot og dymomaskin, og er riktig så fornøyd med resultatet..  Fikk til og med ryddet opp under bordet..



Før...

Etter

Etter

Ingen kommentarer: