Søk i denne bloggen

25. okt. 2011

Sminkekurs

I går fikk jeg være med på mandagsmøtet til Mary Kay. For de som ikke kjenner til det, er det et sminke- og hudpleiemerke som er basert på konsulentsalg. (Litt som Tupperware) :)

Omgitt av vakre og freshe damer fikk jeg opplæring i sminke. Og det var utrolig moro! Jeg er veldig glad i sminke, men synes ikke alltid det er så lett å få det til på egenhånd. Men nå har jeg lært noen tips, og skal prøve å "øve" litt hver dag. Så forvent å bli overveldet av min skjønnhet neste gang du ser meg! Hihi...

Skal ikke reklamere så mye, men hvis du er interessert i sminke og hudpleie kan jeg anbefale Mary Kay på det varmeste! At de har skapt arbeidsplasser for kvinner siden 60-tallet, og var blant de første til å si nei til dyretesting er også fine fakta å ta til seg. Lykke til!



Ikke sponset innlegg






Ingen kommentarer: