Søk i denne bloggen

22. okt. 2011

♥♥ Romantikk i hverdagen ♥♥

Jeg har verdens snilleste mann! Jeg klager innimellom på at han aldri gir meg blomster, eller gjør romantiske ting. Seinest i bilen på vei hjem fra Manglerud i dag, klagde jeg på at han aldri overrasker meg.
Vi kom hjem og skulle putte maten i kjøleskapet, og hva er det jeg ser når jeg åpner kjøleskapsdøra?? -Jo, en innpakket smykkeboks!!
-Han hadde kjøpt dem mens jeg var på Parfymelle og fikk fikset øyenbryna mine. (superfornøyd forresten! )
Jeg åpnet den, og inni lå det noen nydelige øredobber. En gave fra mannen min som ville vise hvor glad han er i kona si.. Og enda er det to uker til bryllupsdagen...  Det er snill gutt det. Smeltet helt jeg...
Tusen takk gutten min, du er aller aller best! 



Nye øredobber, og nye øyenbryn. Yay!



1 kommentar:

mArIoNiLoNa sa...

hverdagsromantikken er den beste romantikken...