Søk i denne bloggen

10. jan. 2013

10 positive ting

Januar er så utrolig grå, kald, mørk og trist.
Jeg prøver å fokusere på positive ting for ikke å falle helt ned i vinterdepresjonen, som rim som glitrer på bakken og i trærne om morgenen.
Jeg elsker stille vintermorgener, før alle har stått opp og kommet seg ut. Å stå ute i den skarpe vinterlufta, med stjernene på himmelen og se på hvor vakkert det er når det glitrer overalt rundt meg.

 Snille voffer som er kosete. En blid mann, selv om han jobber med snusslutt. En god bok. Slike ting.

Så her kommer min liste over 10 positive ting jeg er glad for i dag:


  • Mannen min. Han er en sann glede og god støtte for tida. <3
  • Trening. Det er tungt og slitsomt, men gjør godt!
  • Vi er på vei mot sol og lysere tider, ikke vekk fra den.
  • Jeg har snart bursdag!
  • Økende besøk på bloggen :)
  • Hjemme alenekveld med Glee og Nashville på tv-menyen. (i morgen)
  • Spare penger til,  og planlegging av ny tatovering.
  • Musikk på radioen og kaffe om morgenen.
  • Gode venner, som får meg meg på doble treningstimer. Hehe.
  • Fine notatbøker.

Jeg håper alle får en fantastisk dag, fylt med fine, positive ting!


Bilde tatt av pappa, i forfjor vinter ved Østensjøvannet.

2 kommentarer:

Therese sa...

Min topp 10-liste har merkelig nok endel likhetstrekk med din :) Veldig glad for å ha deg i livet mitt!

Unknown sa...

Takk for det søta. Gleder meg til neste treningsøkt!
Og jeg er glad jeg har deg også, du er en fantastisk venninne!