Søk i denne bloggen

3. jan. 2013

Vinterhud

Ettersom jeg har et håndledd som ikke virker som det skal, blir det lite hobbyting på meg for tida.
Men det er jo ikke det eneste jeg bryr meg om!
Jeg vet jeg ikke er alene om å få problemer med huden om vinteren. Spesielt denne vinteren. Det er kaldt det ene øyeblikket, så blåser det, så snør det, så er det varmt, kaldt ute, elektrisk varme inne. Huden går bananas!!

Så nå har jeg bestilt noen produkter som jeg håper skal hjelpe til meg å bevare fukten, og å holde huden i balanse.






Jeg har sett at flere bloggere har lagt sin elsk på Konjac-Sponge. Jeg har prøvd den selv, og må si den er herlig å bruke på fjeset! Jeg har ikke brukt den regelmessig nok enda for å si så mye om det fysiske resultatet, men etter bruk føles ansiktet rent, glødende og herlig. Anbefales!
Jeg bruker den nå både om morgenen og kvelden, noen ganger med litt renseprodukt, andre ganger uten. Så nå er jeg spent på de videre resultatene.


Alle produktene er selvfølgelig dyrevennlige. :)





Ingen kommentarer: