Søk i denne bloggen

16. jan. 2013

Fredagen

På fredag dro Stian og Tass på hyttetur, og jeg hadde alenekveld med Tirasnupp.
Så vi lagde ovnsbakt Camembert, og så på Pretty Little Liars på Netflix. -Jeg er hekta på den serien!

Jeg må bare si, Netflix er genialt, men dessverre så er de ikke helt oppdatert. De har mange kule filmer og serier, men de burde hatt flere sesonger, særlig når de allerede har kommet til Norge på tv/CDon.no etc.
Jeg vet ikke om det er fordi ikke mange nok abonnerer eller hv det kommer av. Men jeg håper de fikser det snart, og kjøper noen flere oppfølgersesonger. For det er supert p bare betale 79 kr mnd for å se så mye film og serie du bare vil!

Tilbake til maten, ovnsbakt Camembert var kjempegodt! Ca 20 minutter i ovnen i treesken den kom i, og midten ble flytende og deilig å dyppe brød i... Jeg kjøpte fersk brød på Meny og det var nyyyyydelig! Anbefales! :)




  

Ikke minst fikk jeg en hyggelig overraskelse. I posten da jeg kom hjem fra jobb lå det en pakke fra Cappelen Damm. Det var ikke noe jeg har bestilit, ingen faktura, ingen forklaring. Bare en pakke med kjempefine kort og notatbok fra Cath Kidston. Det må jeg si var hyggelig da... 







Ingen kommentarer: