Søk i denne bloggen

1. jan. 2013

Nytt år, nye muligheter

Godt nytt år!!

2012 var ikke akkuat noe særlig å glede seg over for min del, så derfor har jeg enda større tru på det nye året som kommer. 13 er også mitt lykketall, så dette MÅ bli bra!

Så nå er nyttårsforsettene bestemt, løftene sagt, og planene for et nytt og mye bedre år er i gang.

Jeg startet på et nytt hobbyprosjekt i jula, men jeg har fått alvorlig vondt i håndleddet mitt, så alle planer om strikking og hekling fremover er lagt på is.
Så fremover nå ser det ut til at jeg må fokusere på sying(på maskin) og foto. Men det er også helt greit. :)


Hva er dine nyttårsforsetter? Mine er å fokusere mer på det som betyr mye for meg. Som for eksempel musikk, så jeg skal nå prøve å lære meg å spille gitar. Det blir artig.







Ingen kommentarer: