Søk i denne bloggen

15. aug. 2012

Dansefilm!

Jeg har en hemmelig lidenskap... Jeg er vanligvis ingen stor fan av typiske jentefilmer, med mindre de har en handling som tiltaler meg, eller en skuespiller jeg elsker. Hihi...
Men jeg elsker dansefilmer! Den kan ha så dårlig historie den bare vil, jeg elsker den for det!
Jeg tror jeg til nå har sett det meste som er gitt ut de siste årene, både Save the last dance 1, 2 og 3, og Step Up 1, 2, 3 etc... Husker ikke hvor mange det finnes av hver film jeg.

Nå kommer Step Up Revolution 3D, og den jeg se! Gleder meg! Send meg en melding hvis du vil gå med meg :)

Du kan også være med i konkurransen om å vinne billetter, lykke til!

Delta i konkurransen om å vinne kinobilletter du også! Gå inn på http://kampanje.venderseed.com/step-up-revolution-3d og les hvordan du deltar i konkurransen.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg vil være med!! Dansefilmer er fantastiske:)

Unknown sa...

Hei, du fikk kommentert! :)
Vi følger med om den kommer på Symra, og så ser vi den. Jentekveld!! :D