Søk i denne bloggen

29. aug. 2012

Kommende prosjekter

Nå føles det som en evighet siden jeg gjorde noe håndarbeid. Lysten har vært litt fraværende, og armene samarbeider ikke alltid. 
Men nå har jeg masse ny inspirasjon og gode ideer som venter. All I need is time..

Så nå blir det skjerpings, og masse hekling fremover. Hurra!

Mine søte, vakre nieser danser hver uke, og jeg tenkte jeg skulle lage en dansebag med litt hjemmelaget varmetøy til de hver. Håper det blir like bra som jeg ser for meg i hodet. Haha..
Jeg ser for meg leggvarmere, shortser og omslagsjakker, i matchende farger.

I tillegg er det er så mange som har fått, og får babyer nå, så da skal jeg prøve meg på å strikke varme ullbukser til småtassene. 

I tillegg til noen andre småprosjekter. Planen er også å leie bod på julemarkedet på Blå, men jeg aner ikke hvordan jeg skal rekke å gjøre alt dette. Hehe.

Gleder meg!


Dance.net


Ingen kommentarer: