Søk i denne bloggen

9. aug. 2012

Skjerpings!

Kjære norske damer der ute i det ganske land.
Vi, eller rettere sagt, dere har et problem! Det er en misforståelse på gang om hvilke benklær som er godkjent for offentlig bruk.
Gang på gang ser jeg damer og jenter i alle aldre, som valser rundt i tights og korte topper.
Tights er ikke bukse!!

Dette kan virkelig ikke understrekes nok, tights er et substitutt for strømpebukser, da strømpebukser i hovedsak er for barn. Skal man bruke tights, så bruk det slik du ville brukt en strømpebukse, altså under en dekkende kjole/skjørt/shorts eller liknende. Ikke under singlet eller andre korte topper.

Ser man noen gå rundt i tights, synes jeg det er samfunnets plikt å gå bort og påpeke at de mangler et plagg på midtpartiet. Jeg har også observert unge jenter i tynne strømper, med motiver/blonder, og topp over. Det er bare trist, man ser jo faktisk ALT!

Det må også nevnes, at enkelte lever i den tro at beige silkebukser er fint. Til dere har jeg en nyhet, du ser naken ut!

Så vær så snill! Damer og jenter, kle på dere! Behold litt av mystikken i hverdagen.

Takk for meg.

2 kommentarer:

marion sa...

hahaha....
tights på onsdag da?!?

Unknown sa...

Hahaha, NEI!! :)