Søk i denne bloggen

13. aug. 2012

Favorittblogger!

Hello pretties!

Dette med blogger er ikke alltid så lett. Det er utrolig mange som blogger, men ikke alle er like gode. Jeg har trålet gjennom en hel del, og funnet noen som virkelig er verdt å lese. I tillegg til min egen, selvfølgelig.
De som konsekvent ikke kan skrive/stave korrekt(uten grunn), blir øyeblikkelig ekskludert fra min liste. Alle kan gjøre feil, men konsekvente tulle-stave-feil er uakseptabelt.

Her er mine favoritter, nøye plukket ut over lengre tid.

1. Postsecret - Folk fra hele verden sender inn hemmelighetene sine på postkort.

2. Dr. Grumpy - utrolig festlig, sarkastisk nevrolog fra Grumpyville, USA

3. Purpleladida - Hilde Christinas sarkastiske syn på verden.

4. SuperMarie - inspirerende blogg om bart og militæret.

5. Purl Bee - håndarbeidsblogg med de fineste oppskriftene i hele verden. Gratis!

6. La dem spise kake - et lite gullfunn jeg snublet over. Fantastisk, helt enkelt.



En del andre er allerede kjente nok som de er, og trenger ikke nevnes.
Kos deg, og send gjerne tips hvis du kjenner til noen bra blogger som burde sjekkes ut.

Ingen kommentarer: