Søk i denne bloggen

31. aug. 2012

Hva gjør meg glad



1. Kaffe
2. De sjeldne øyeblikkene med en sovende hund på hver side av meg i sofaen.
3. Overraske en annen med en liten oppmerksomhet/gave
4. Stillhet og en god bok
5. Når yndlingssangen min kommer på radioen og jeg MÅ synge.
6. Tassegutten som kommer krypende opp i senga og inn i armkroken om morgenen 
7. Å få en uventet, koselig sms
8. Drikke god vin/øl med en fin person, og skravle i timevis.
9. Hekle og strikke noe fint, og se fremgangen i arbeidet.
10. Sitte inne med en kopp te, når det er ruskevær ute.

Jeg oppdaget en ny i går,
11. Å se bikkjene ta løpefart og skli gjennom gjørmehull i lysløypa. Det er ekte glede det! 


Hva gjør deg glad?  Ha en nydelig fredag, nå er det snart helg!






4 kommentarer:

Marion sa...

Å hente posten en helt vanlig dag, men plutselig oppdage at det er et brev til meg.... og det var fra søte deg.... Tusen takk :) Små hverdagsgleder betyr så mye :)

Unknown sa...

Åå, så koselig da. Det er morsomt :)

9cko sa...

Det er nok de samme tingene som gjør meg glad også. Og så blir jeg glad av høstdager når man går tur med hunden i gult og rødt løv, og det hverken er for kaldt eller for varmt. Og når man begynner å lese en bok man ikke har spesielle forhåpninger til, og så viser det seg at den er innmari god!

Unknown sa...

Åå, det elsker jeg også.
Gå ute i bukse og genser, før det blir jakkevær. Og snuse inn den friske høstluften.

Sånne bøker er best! Å bli fullstendig, uforventet sugd inn. Herlig!