Søk i denne bloggen

8. aug. 2012

Løp for livet!

Inspirert av SuperMarie, løp jeg til jobb i dag.
Det er akkurat 3 km, perfekt lengde om morgenen, og ikke minst til min elendige, fysiske form.

22 minutter, er fornøyd med det for øyeblikket. :)


Jeg løp med sekk, det skal jeg IKKE gjøre igjen. Den bare spratt rundt, og jeg følte meg mindre intelligent der jeg vingla av gårde. Neste gang skal jeg planlegge bedre, legge igjen tøy og toalettsaker på jobb dagen i forveien, og bare løpe av gårde dagen etter uten stæsj.
Men jeg SKAL gjøre det igjen!
Makan til å føle seg fresh og opplagt etterpå da! Det burde nesten være forbudt. Neida.
Jeg er vanligvis ganske trøtt i trynet, men en løpetur og en dusj(har dusj på jobb) gjorde susen.
Anbefales!
Belønningen etterpå var YT med sjokolade. Den er nam!


Kanskje Tine vil sponse meg nå??


Svett, usminket og fjeset smelter. Fornøyd!




2 kommentarer:

Mina Grav sa...

Så flink du var :D
kjenner igjen følelsen av å løpe med sekk :p haha, det er no dritt!

Unknown sa...

Takk for det Mina! Det gikk overraskende bra å jogge så tidlig, men ja. Den sekken. Hehe...

Vi får løpe uten neste gang. :)