Søk i denne bloggen

13. aug. 2012

God søndag!

For en fantastisk helg!
Var hos T i går og fikk servert deilig, hjemmelaget pizza, øl og drinker.
Jeg syklet med bikkjene bort, og de var så greie at de trakk sin lett berusede mor hjem igjen på sykkelen.
Selve sykkelturen med promille gikk uten problemer, helt til a mor sjøl skulle av sykkelen. Foten hang seg fast i setet, så plutselig lå jeg, sykkelen og to forvirra hunder i en haug foran blokka.
Godt at det var midt på natta, og at jeg ikke hadde vitner til oppstyret!

I dag har jeg vært på kafe med venninner fra barne- og ungdomsskolen, Så hyggelig!
Og i tillegg har jeg sett Magic Mike, på kino. La meg bare si at Channing Tatum kan få danse for meg anytime! Han er digg!

Need I say more??

Nå er det chillern i sofaen med ulldottene og Sex og singelliv. Elsk!





Ingen kommentarer: