Søk i denne bloggen

10. aug. 2012

Test: Magisk sjampo

Test av Druide Dantrex sjampo:


Denne sjampoen er helt magisk! Men dessverre ikke på en bra måte.
Det magiske skjedde da jeg hadde den i håret: på noen få sekunder var håret mitt forvandlet fra sin vanlige tilstand, til stålull. Det er nesten imponerende. Heldigvis fikk jeg reddet det inn med en god dose Pureology balsam. 
Den lukter litt sterkt, fordi den inneholder te-treolje(hvordan skriver man det korrekt?), som dominerer lukten. Men det kunne jeg ha levd med hvis den var god å bruke.
Denne sjampoen kan S ta over og bruke på skjegget sitt, for å si det sånn.


Fordeler: 


Veganersjampo, kun naturlige ingredienser

Dyrevennlig, godkjent av Leaping Bunny

Ulemper:

Forvandler håret til stålull
Veldig tyntflytende
Vanskelig å fordele i hele håret pga konsistens

Pris: 129,- hos Et grønnere hjem


Jeg sier nei takk til denne.








Ingen kommentarer: