Søk i denne bloggen

25. apr. 2013

Hei du! Du ja, se her..!

Det er ikke til å unngå at det er mange irriterende mennesker der ute i verden. Som jo forsåvidt er helt greit, inntil de krysser min vei. Da er de irriterende i mitt nærvær, og det kan jeg bare ikke takle.
Så her er noen tips til alle dere der ute, som går andre folk på nervene. Slutt med det!!

Når folk er irriterende så blir jeg seendes slik ut:



  • Snakk tydelig! Jeg hater å prøve å kommunisere med folk som mumler og snakker utydelig.
  • Hold tiden! Hvis du konsekvent er forsinket til avtaler med andre mennesker, gir du et signal om at andres tid ikke er viktig. Det er ikke bare du som har andre ting å gjøre skjønner du.
  • Arroganse. Hvis du kommer til meg med en arrogant holdning, og tror at du er bedre enn alle andre. Da mister ihvertfall jeg respekten og lysten til å bli kjent med hvem du er. Antakeligvis alle andre også.
  • Alle lurer på ting. Men hvis du stiller dumme spørsmål bare for å ha noe å spørre om. Ja, da må du nesten regne med å få et dumt svar tilbake.
  • Smatting og slafsing. Mora di har sannsynligvis lært deg at man tygger med munnen igjen. Dette gjelder også etter at du flyttet hjemmefra, og ute blant folk. Slutt med det!
  • Mas. Mas mas mas mas mas.... Tror du ting går fortere bare fordi du maser??
  • Vær høflig. Vanlig høflighet er noe man kommer ganske langt med. Svar når noen snakker til deg, gi plass til andre rundt deg, og si takk hvis du får noe. Er det så innmari vanskelig??

Hvis bare alle der ute kunne slutte å tenke så innmari mye på seg sjøl, så hadde det kanskje vært plass til oss andre her også... få hue ut av ræva, og vis litt hensyn!

Takk for meg... 

Bilde: memegenerator.net



Ingen kommentarer: