Søk i denne bloggen

24. apr. 2013

Trenger energi, NÅ!

Trenger........ mer........ energi...... ZZzzzzzzzzzz..........

Jeg er så utrolig trøtt og slapp for tida. Bare det å stå opp om morgenen er en kraftanstrengelse. Innen jeg har stått opp, luftet bikkjer og går til jobb er jeg allerede utslitt. Hehe..

Det er tydelig at kroppen ikke er helt oppe og går enda etter at jeg var syk.
Etter at halsbetennelsen gikk over, kom det en forkjølelse i stedet. Og den slipper liksom ikke taket.
Etter jobb er jeg helt pudding, og bare blir sittende slakt i sofaen. Det eneste jeg orker er å klage og irritere meg, men det er jo yndlingshobbyen min, så det krever ekstremt lite innsats...

Ellers jobber jeg med å erstatte blodomløpet med kaffe, og å ikke ta livet av alle idiotene som fremdeles ferdes fritt der ute. Når jeg blir statsminister skal det bli min førsteprioritet. Å lære Norges innbyggere folkeskikk, å lese adresser og å få folk til å innse at Facebook ikke er en privat dagbok...

Dette innlegget gir ikke så mye mening ser jeg, men jeg er sulten og som nevnt ikke spesielt våken for tiden.


Totalt elsk på disse uglene. 







Ingen kommentarer: