Søk i denne bloggen

30. apr. 2013

Trening uke 4

Da er det klart for uke fire med trening! Fikk til en skikkelig bra økt på Fresh i går, så nå er jeg full av energi og klar for å komme skikkelig godt i gang igjen!
På onsdag er det jo fri, så da er det ingen unnskyldning for å ikke trene! :)

Fant meg et nytt favorittapparat på Fresh i går. Du sitter og holder fast i to stropper med vekter som man drar forover i en sit ups-øvelse. Veldig effektiv, og man får mye mer tyngde på magen enn ved sit ups. Kjempeeffektivt, me like! Jeg har litt trøbbel med nakken generelt, og er vanligvis veldig forsiktig med øvelser hvor jeg må løfte på nakken. Så da var denne super, for da får jeg trent magen skikkelig.
Så nå blir det flat mage til sommeren. Hehe...

I kveld er det konsert med Bruce Springsteen, og selv om ikke hopping og dansing telles som en "ordentlig" økt, blir det jo litt gratis trening allikevel.

Treningsplan:

Mandag: Kondisjon+styrke
Tirsdag: Konsert
Onsdag: Jogge/FF
Torsdag: Quiz
Fredag: Kondisjon+Styrke
Lørdag: Jogge
Søndag: FRI




Ingen kommentarer: